domingo, 22 de diciembre de 2013

T'estime

Diuen que quan t’enamores voles, rius y plores. Jo, ja fa un any que tinc la sort de poder creure i comprendre aquestes paraules i es que quan estàs junt a la persona que estimes res no importa. L’única preocupació es veure-la somriure i veure-la cada dia més i més feliç al meu costat. 
 Son el seu somriure i els seus ulls marró clar els que em tornen boig. Cada vegada que riem junts el temps vola, passen les hores com si foren segons i quan et dones compte, un altre dia ha passat estimant-nos com dos bojos. Son eixos moments amb ella els que fan que m'oblide de tot el món exterior, que res no importe.
 Cada dia que passe amb ella em done compte de com sóc d'afortunat tenint-la al meu costat i que no canviaría cap moment viscut amb ella per res del món.

 "d'entre totes les estrelles jo vull estar amb tu, ets tot alló que em porta a mi inclús la mort i em fa més fort"





T'ESTIME 



                                                  Salsil


1 comentario:

  1. Es una mujer muy afortunada... y tú también. Has compartido una canción preciosa, por cierto. Gracias por la entrada.

    ResponderEliminar